Τρίτη, 22 Μαρτίου 2011

ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΑ ΦΩΤΟΝΙΑ

Τα απίστευτα και απίθανα πράγματα τελείωσαν .Τώρα πλέον  μπήκαμε σε
μία εποχή ,όπου αυτά που βλέπουμε να συμβαίνουνε στο διάστημα και στον μικρόκοσμο ,μπορεί να συμβούνε και  στην δική μας την ατομική πραγματικότητα.
Βέβαια το να πιστέψουμε αυτό που βλέπουμε  στο άνωθεν βίντεο ,δεν είναι το ζητούμενο,αλλά η προσπάθεια που θα κάνουνε .
Δηλαδή να προσπαθήσουμε να διανοηθούμε ότι είμαστε όλοι οι άνθρωποι όπως τα φωτόνια .Ζωντανές οντότητες που σφύζουνε από ζωή κίνηση και ενέργεια.
Αυτήν την ενέργεια να την διαθέσουμε ταπεινά στην αγκαλιά του σύμπαντος ,στα πόδια του πρώτου συνανθρώπου  που θα συναντήσουμε σήμερα .
Ναι να πάρουμε θάρρος από αυτό το βίντεο και να πιστέψουμε ,ότι …,
ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΜΑΣ .
Καλή προσπάθεια εύχομαι και προπαντός επιτυχημένη σε όλα τα άτομα με άπειρη φαντασία και καθαρό ανοιχτό μυαλό.

 
Ήθελα να βιώσω μία τέλεια μέρα ,στην οποία τα πάντα όσα κρεμότανε από το χέρι μου, μα και αυτά ακόμη ,όσα δεν μπορούσα να επηρεάσω ,να εμπεριέχουνε ένα κομμάτι από το εγώ μου.
Ξύπνησα και βγήκα στον κόσμο όξω με μεγάλο μεράκι.
Η διάθεσή μου μέσα στο εσώτερο  είναι μου , ήτανε σταθερή ,αγέρωχη και συνάμα, ταυτόχρονα  ήρεμη και γαλήνια.
Λες και είχα ανακαλύψει κάτι τόσο σημαντικό ,που πιότερο πολύτιμο δεν υπάρχει σε τούτον τον κόσμο.
Σαν να γεννήθηκα εκείνη την στιγμή και ήθελα να την ζήσω σε μία μονάχα αναπνοή ..,
Αυτήν όμως θα την επιθυμούσα να είναι αιώνια ,διαχρονική ,ατελείωτη .
Το τέλειο όμως με τον κόσμο μας δεν είναι αρμονικά σχεδιασμένο ,στα μυαλά και την νόηση μας  .
Από εκεί ,καθώς φανταζόμαστε ,η στοχαζόμαστε πράγματα και ιδέες ,μέχρι την υλοποίηση , συμβαίνουνε καθημερινά πράγματα ,όπως η συνήθειά μας να συμβιβαζόμαστε με το μέτριο .
Αν την ημέρα μου την βίωνα  πράγματι τελειοποιημένα , θα έπρεπε οι παράγοντες γύρω μου να είναι και αυτοί ευνοϊκοί προς την ιδέα μου τούτη.
Μα πάλι σκέφτομαι ,ότι εγώ είμαι το σύμπαν και αν δεν είναι τούτο απόλυτο, από μέσα μου περνά και με διαποτίζει με ενέργεια  .
Ναι την νιώθω και θέλω να την μεταδώσω στο περιβάλλον γύρω μου .
Να χαρίσω  στους συνανθρώπους  μου σήμερα τον αληθινό μου εαυτό ,που επιτέλους τον βρήκα .
Διακατέχομαι από την αιωνιότητα ,το άπειρο, το ατελείωτο ,το τέλειο, το διαχρονικό ,το απερίγραπτο και αυτά θα προσπαθήσω να αποτυπωθούνε στην σημερινές  μου δραστηριότητες  ,όσο γίνεται πιο καθαρά .
Να είμαι ο καθρέφτης του εγώ μου ,που απεικονίζει το πραγματικό είδωλο και να μην φαίνονται οι μάσκες ,με τις οποίες συνήθισα και τελικά έντυνα το εγώ μου ,ανάλογα με το  ατομικό ,το προσωπικό ιδιοτελές  συμφέρον μου  .
Να είμαι .
Θέλω σήμερα να είμαι .
Δεν θέλω να μείνω στα λόγια ,αλλά να το κάνω πράξη .


Ο  Άπειρος    εαυτός με άκουγε και μετά αφού τελείωσα τις σκέψεις μου είπε :

- Αντε να σε δούμε και σήμερα ,γιατί όλο μεγάλα λόγια είσαι και απο πράξεις ,μέτριος  όπως τα υπόλοιπα πρόβατα ,στα βοσκοτόπια του κόσμου τούτου .
 

μπρρρρρρρρ ...,αι στην βοσκή να σε ιδούμε.